zaterdag 21 januari 2012

Badeendjes-pyama

Ik ben de uitdaging van Simoneannemone aangegaan elke maand een kledingstuk. Nou hier is het eerste resultaat mijn badeendjes-pyama. Over een aantal weken moet ik geopereerd worden en gaat mijn, nu ontstoken, galblaas gaat eruit. De pyama's die ik gemaakt heb voor mijn borstoperatie zijn door het vele wassen gekrompen want flanel blijft blijkbaar in de lengte krimpen. Nog een paar pyama's maken en ik kan naar het ziekenhuis. Het patroon is van een gekochte Burda-patroon wat ik al vaker gebruikt heb en de stof is van flanel. Lekker warm.

4 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke pyama geworden zeg en leuk die badeendjes.Fijn als je een patroon hebt wat lekker zit. Succes met het maken van de pyama's. En voor de opname veel sterkte alvast.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pyama heb je gemaakt!

    Veel sterkte met de operatie en het herstel daarna.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leukerd...je zal de show stelen daar in dat ziekenhuis.
    Sterkte met de operatie, da's wat minder, maar als je er beter van wordt....even doorbijten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De reden is niet leuk/fijn voor je, maar deze piep tovert meteen een glimlach op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen