zondag 12 februari 2012

Babylakentjes

Babylakentjes altijd een origineel cadeautje.


Voor Wiam, het dochtertje van Najat, een lakentje gemaakt. Najat is bij ons op kantoor twee jaar geleden stagiaire geweest. 

Aan het lakentje van Evy zit een verhaaltje. Claudia is mijn collega en komt van Maastricht. Ik vond het leuk om het in het Maastrichts te maken. Maar ja hoe doe je dat als je geen Maastrichts spreekt. Nou een berichtje naar Claudia onder het mom van "we hebben bezoek gehad en die hadden hadden het over "bouse" en "sjattepoemel". Nou Claudia is er mooi ingetrapt en heeft gezegd dat "bouse" "slapen" betekent en "sjattepoemel" "lieve" betekent. En zou had ik mijn vertaling voor "lekker slapen lieve Evy" te pakken zonder dat Claudia hetzelf in de gaten had. Afgelopen zaterdag op kraamvisitie geweest en het cadeautje viel in goede aarde.
 Drie weken geleden is het broertje van Vera geboren en vanmiddag zijn we naar de verjaardag van Vera geweest. Meteen het lakentje voor Stef meegenomen. Ook dit lakentje viel in goede aarde.

2 opmerkingen:

  1. Het zijn weer leuke cadeaus die je hebt gemaakt en ik denk inderdaad dat je er als ontvanger erg blij van word. En het verhaal van het maastichts is erg leuk.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve cadeautjes. Kunde ons Brabo's nog wé Maastrichts lere, dan kunne wij ze ok unne keer verstôn.

    BeantwoordenVerwijderen