zaterdag 28 april 2012

Vrolijke noot en blaadjes

Op de markt van Eindhoven kwam ik de stof tegen met de blaadjes. Op de markt van Valkenswaard kwam ik het stof tegen met de muzieknoten. Allebei weer van katoen. Dus nu hebben we voorlopig weer genoeg dekbedovertrekken. Het maken van dekbedovertrekken is een leuk werkje. Rechtnaden dus zo klaar. Zo is dus mijn uitdaging voor april weer gelukt. Op de foto staan de kussenslopen.
Morgen, zondag 29 april 2012, ga ik naar de stoffenmarkt in Valkenswaard. Ik heb de Popka-tas nagetekend die op het lingerieforum was geplaatst en daar ga ik stof voor kopen. Als ik de tas gemaakt kan krijgen van stof dan wil ik hem daarna van tassenleer gaan maken. Daarvoor ga ik dan naar het Belgische Zonhoven. Maar eerst maar eens kijken of hij van stof lukt. Het patroon is in elk geval gelukt. Vanavond alle patronendelen overtekenen zodat ik morgen meteen kan beginnen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Steffie, wat een gezellige overtrek weer.
    Ik had in de plaaning om richting Valkenswaard te komen, maar ik heb me vandaag blij gemaakt met een paar knal rode laarsjes.....dus geen centjes meer over voor nieuwe stofkes...
    Veel plezier morgen en succes met de tas, ik ben benieuwd, hoe die eruit komt te zien en welk stofje je gaat kiezen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer twee mooi dekbedovertrekjes geworden vind vooral de muzieknootjes erg leuk. Ben benieuwd welke stof het word en ook naar de tas. Veel plezier morgen in Valkenswaard.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke dekbedhoezen heb je weer gemaakt.

    Succes met je tas!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen