zondag 8 juli 2012

Scharenpyama.

De eerste pyama van de vijf zomerpyama's is af. Ik kon hem net niet klaar krijgen voor de maand juni bij de uitdaging elkemaandeenkledingstuk. Deze pyama is van 100% katoen en met korte mouwen. Het is hetzelfde patroon als mijn pyama's van flanel. Nog vier te gaan. Het patroon ben ik aan het overtekenen op Ersatzpapier dat ik aan heb kunnen komen dankzij de tip van Neeltje van het lingerieforum. Dit papier is steviger dus ik kan het meerdere malen gebruiken voordat het begint te scheuren. Mijn sportbeha die ik nagemaakt heb is helaas niet gelukt dus ik ga er nog een paar bijkopen. Op 17 augustus 2012 krijg ik mijn borstreconstructie en dan lekker in mijn eigen gemaakte pyama's in het ziekenhuis liggen. Ook nu is het weer gelukt om leuke stofjes te vinden. Ik weet zeker dat niemand dezelfde pyama's heeft.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Steffie,
    17 augustus nadert al snel, spannend voor je. Ik zal heel haard voor je gaan duimen.
    Je begint zo langzamerhand onze pyjama expert te worden, hopelijk draag je ze daelijk alleen nog maar voor je plezier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie pyjama en weer zo'n leuk stoffie en inderdaad daar zal je niet snel een tweede van tegenkomen. Sterkte voor de komende operatie en de tijd die er na komt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zal lekker zitten eh... liggen bedoel ik. Zelfgemaakte pyjama's zitten véél lekkerder dan die dingen uit de winkel!

    Voor in het ziekenhuis is het altijd wel prettig dat je fijne pyjama's hebt. Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat, want tegen een operatie aan kijken is (vind ik) niet zo prettig en dat je natuurlijk snel weer opknapt om achter je machines te zitten :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen