dinsdag 20 maart 2012

Lente-dekbedovertrek

De uitdaging voor maart is ook weer gelukt. Dit maal heb ik een lente-dekbedovertrek gemaakt. Het stof lag al meer dan een jaar klaar om gemaakt te worden. Het kwam er gewoon niet van. Ik heb alles nog af kunnen maken voor dat ik naar het ziekenhuis moest. Het stof is een zware kwaliteit katoen gekocht op het Stoffenspektakel in Eindhoven meer dan een jaar geleden. Laat nu de lente maar komen. Wij zijn er klaar voor. Het maken op zich stelde niet veel voor. Het zijn alleen maar rechte naden. Lekker snel klaar. Op 29 april 2012 is er bij ons in Valkenswaard een stoffenbeurs op de Markt. Ik wil dan gaan kijken of ik nog een leuke katoen kan scoren om nog een set te maken.

7 opmerkingen:

  1. Lief stofje.

    schattig die viooltjes.
    Inderdaad lekker lenteachtig,
    dat zal lekker slapen..........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip voor 29 april. Lekker dichtbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi dekbedovertrek, vind ook de kleur erg mooi en inderdaad geeft het een lente gevoel. Zul je veel plezier van hebben.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofje, je krijgt zo helemaal zin in de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mooi en je brengt me op een idee. Ik heb precies dezelfde stof al wel 3 jaar in de kast liggen. Gekocht om gordijnen van te maken maar voor het zover was verhuisden we en hier heb ik ze niet nodig als gordijn maar in onze blauwe slaapkamer past het wel.Is het niet wat zwaar?
    Fijne dag
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mon jardin en ik,
      Het is wel zwaarder dan de andere overtrekken die ik gemaakt hebt. Maar met het zomerdekbed erin gaat het goed. Succes met het maken.
      Groetjes,
      Steffie

      Verwijderen