maandag 30 april 2012

Voorkant Frummultje Lingerie-billentas

De voorkant van mijn Frummultje Lingerie-billentas is klaar. Bij de volgende tas ga ik een verandering aanbrengen. Alle onderdelen ga ik dan alleen maken van skaileer. Ik heb nu de witte slip van katoen gemaakt. Ik heb twee lagen katoen met Vliesofix aan elkaar gemaakt omdat anders het zwarte gedeelte wat onder de witte slip zit door zou schijnen. Het slipgedeelte bestaat nu uit drie lagen. Het witte katoen was ten opzichte van het skaileer te slap vandaar dat ik er skaileer onder heb gedaan.De kleine ritsjes aan de zijkant krijg ik er niet ingezet omdat het witte gedeelte te stug is geworden maar dat mag de pret niet drukken. Doordat het slipgedeelte nu wat stug is valt het zwarte billengedeelte soepel.
Nu ga ik verder met de achterkant.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te volgen, hij ziet er al goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuk projectje om te volgen...wordt echt wel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zit er al veelbelovend uit zo, ben benieuwd naar de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen